15 תשובות
כן
טס
כן
כן , תחשבי שמאז השנה החדשה עברו חודשיים , ליטרלי חודשיים !! מרגיש כמו יומיים בלחץ
כן
כן
תלוי מה את עושה בשלושת החודשים האלה
אם את לא עושה כלום ותספרי את הימים שעוברים, הזמן יעבור לך לאט
זה תלוי בקוטר של השמש שהוא כמובן 7.4 ניוטון כפול מסת השריר של דה רוק פלוס המשקל של הירח ועוד 3546 ויוצאת תוצאה הגיונית לגמרי
שמחתי לעזור, יוחנן לופטשוואכט
מספר טלפון 0576942069
אם את רוצה יותר פרטים פני אליי בהודעת אס אמ אס או בשיחת טלפון. להתראות?
כן ממש מהר