3 תשובות
לפעמים זה פצע פנימי , אין מה לדאוג , זה קרה כמעט לכולם . זה כמו פצעון אבל בפנים וזה עובר . אלא אם כן זה וואחד בלוטה ועדיף לבדוק אצל רופא או משו , אבל אל תילחץ
אולי בלוטות לימפה?
אממ שכחתי את השם של זה אבל זה נספג חזרה לעור תוך כמה ימים