6 תשובות
כדאי שתבדקי את זה אצל רופא אולי זו עקמת..בת כמה את?
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה לדבר עם אמא שלך שתקבע לך רופא או משו זה יכול להיות מהרבה סיבות
אולי החזה שלך כבד אז את נשענת קדימה, אולי את רגילה להסתכל לרצפה או לפלפון, אולי המזרן במיטה שלך התעוות,
שואל השאלה:
בת 13..
אנונימית
בכל מקרה,תגידי לאמא שלך ותקבעו תור לרופא
אנונימית
יכול להיות שהרמת משהו כבד שפגע בגב. כך או כך לכי לרופא גב שיאבחן אצזה לעומק ''עם בריאות הגוף לא משחקים''