10 תשובות
אם את רעבה ממש אז משהו פחות בריא אם את לא כזאת רעבה תכיני תפוח אדמה בתנור
יותר בא לך משהו קראנצ'י כזה וקליל? או משהו יותר מושקע וארוחתי? תחשבי על זה ככה
תכים תפוחא במיקרו, זה בערך לוקח 10 דקות ויוצא ממש טעים
שואל השאלה:
אורביט תות, יותר מדי רעש ואמרו לי שזה גם לא בריא להכין תפוחי אדמה במיקרו
ליבלובה, אקשיב לעצמך ואלך לאכול תפוציפס :)
אורביט תות, יותר מדי רעש ואמרו לי שזה גם לא בריא להכין תפוחי אדמה במיקרו
ליבלובה, אקשיב לעצמך ואלך לאכול תפוציפס :)
אנונימית
^למה לא בריא?
שואל השאלה:
אמרו לי שבחימום של המיקרוגל יש קרינה כזאת וזה לא טוב לאכול משהו שחומם זמן ממושך
אמרו לי שבחימום של המיקרוגל יש קרינה כזאת וזה לא טוב לאכול משהו שחומם זמן ממושך
אנונימית
אני לא חושבת שזה גורם שאמור להשפיע
אתה יודע כמה קרינה יש מסביבינו? הרבה
אתה יודע כמה קרינה יש מסביבינו? הרבה
שואל השאלה:
עוד דעה מישהו?
עוד דעה מישהו?
אנונימית
לאכול משהו פחות בריא ולישון מוקדם יותר
אם אתה לא עייף תכין תפוחי אדמה
באותו הנושא: