10 תשובות
זה ממש לא בסדר זה הפרטיות של הילדים
ממש לא
לדעתי זה לא בסדר.
זה דפוק
זה בסדר, אנחנו בסהכ ילדים... ולנשום
ממש לא , חובה לתת פרטיות לא מבינה הורים שעושים את זה
שואל השאלה:
^ אם אמא שלך הייתה נכנסת להתכתבויות שלך עם בנות וזה לא היית חושב שזאת חדירה לפרטיות? עם כל הכבוד לזה שאנחנו ילדים אנחנו עדיין בני אדם בעלי זכויות בסיסיות
לפי החוק מותר להם כי הילדים שייכים ההורים ואין להם חופש אפילו לא בסיסי
במדינת ישראל הנאורה והפרוגרסיבית
לא