20 תשובות
לא...
לא
לא
לדעתי כן, אבל כמובן במידה, הם בסך הכל דואגים לך
לא.
ההורים שלך אחראיים ומחליטים עלייך עד גיל 18. אם הם מרגישים שיש סיבה לדאוג ולחטט לך בטלפון, זכותם לעשות את זה.
לא.
בעיניי לא
ממש לא ואין להם זכות לגעת בטלפון
זה פרטיות שלך והם ממש לא צריכים לעשות משהו כזה
זה פרטיות שלך והם ממש לא צריכים לעשות משהו כזה
ברור שמותר אפילו חוקית
ההורים שלך יכולים לאסור עלייך גם לקנות טלפון איכס חרא דור
ההורים שלך יכולים לאסור עלייך גם לקנות טלפון איכס חרא דור
אנונימי
^^ועדיין, הם ההורים שלה ויש להם כל זכות להתערב לה בחיים ובפרטיות אם יש חשש ודאגה.
אני חושבת שלא טוב שהורים מחטטים בדברים של הילדים שלהם זה פוגע בפרטיות שלנו
ממש ממש לא
לא. תשימי קוד, ותגידי להם שזה לא נעים לך שהם פולשים לפרטיות שלך. אם יש להם בעיה או דאגה - שידברו איתך ישירות
ממש לא אין להם זכות כמו שאנחנו לא להם גם לא
כן יש להם כל זכות
אנונימי
עיקרונית לא אבל לפי החוק עם יש חשש מעסקאות סמים מותר להם
לא
באותו הנושא: