התחברות
הרשמה
לתאוריה אני צריכה להגיע עם טופס ירוק או שרק תעודת זהות תספיק?
2 ביולי 2023, 22:25
תיאוריה
2 תשובות
רק תז
טופס ירןק זה לשיעורי נהיגה
ש
שיוש הבת
תביאי איתך אם חשוב לץ. אבל יבקשו רק תז.
E
Ekko
באותו הנושא:
אני לומדת לתאוריה,לפני שנגשת צריכה להוציא טופס ירוק ולמלא טופס באתר של משרד תחבורה?
טופס ירוק - באיזה קניונים אני יכולה להוציא טופס ירוק לתאוריה ובאיזה חנות בקניון?
הוצאתי טופס ירוק ובשביל ללכת לתאוריה אני צריכה חתימה של משרד הרישוי האם זה עולה כסף?
אני בת 16.4 מה עדיף להוציא טופס ירוק ואז ללמוד לתאוריה או ללמוד לתאוריה ורק אחרי שאני מוכנה להוציא טופס ירוק
עברתי תאוריה בבית ספר ואני רוצה ללכת להוציא טופס ירוק אני צריכה טופס מהבית שפר שעברתי תאוריה? איך זה עובד?
לפני שניגשים לתיאוריה צריך להוציא טופס ירוק, כמה עולה להוציא טופס ירוק?
אני רוצה לגשת לתאוריה, אבל אין לי טופס ירוק וכל זה, מה אני צריכה לעשות?
מתי עושים טופס ירוק לפני תאוריה או אחרי? ואיך ללמוד טוב טוב לתאוריה והאם קובעים תור מראש לטופס ירוק ולמבחן תאוריה?
עם עברתי תאוריה אני עדיין צריכה טופס ירוק?
לתאוריה חיצונית (לא מטעם בית ספר) צריך להביא טופס ירוק וטפסים כאלה נוספים?
הוצאתי טופס ירוק דיגיטלי, עם מה להגיע לתאוריה?