5 תשובות
כל אחד וטעם שלו לא צריך להתייחס לזה
שואל השאלה:
תודה אחי
תודה אחי
אנונימית
שים ז*ן
תשים עליהן ז*ן למה מי הם בכלל
אני יכול להבין למה הם כועסים אבל כל אחד והטעם שלו מי אני שאשפוט
אנונימי
באותו הנושא: