6 תשובות
עזבי אותם
מניסיון יש אנשים שהם ראש בקיר
את יודעת שאת צודקת גם ככה
מניסיון יש אנשים שהם ראש בקיר
את יודעת שאת צודקת גם ככה
שואל השאלה:
ואני גרה בקריות
ואני גרה בקריות
אנונימית
כי כולם חושבים ששונה זה לא טוב...
כשאתה מקבל את כל מה שקורה ועדיין אתה שומע ממישהי כמוך למשל כמה הצד השני זה גם בני אדם זה מעצבן שבזמנים כאלה מה שחשוב לך זה להגן על האנושיות של הצד השני.
ככה זה במדינה שלנו, לא מקבלים דעות שונות
אנשים אטומים לדעות של אחרים ולא מסוגלים לקבל
באותו הנושא: