13 תשובות
בחירות לכנסת?
אני בת 14
שואל השאלה:
^^כן
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אז למי את רוצה בעתיד להצביע?
אנונימי
אף אחד
איך אתה מתלבט בין לפיד ליברמן הם שונים ממש
שואל השאלה:
אני לא מצביע בבחירות כי אני לא מאמין באף אחד כולם אותו דבר רק דיבורים ולא עושים כלום
אנונימי
שואל השאלה:
ליברמן לא אובייקטיבי בגלל שהוא מולדבי הוא דואג לברית המועצות והעלה לפה מהמלחמה רוסיה ואוקראינה הרבה אנשים שהם לא יהודים הוא אוהב יותר אנשים שהם כמוהו ולא יהודים
אפילו רואים שהוא נגד יהודים הוא רוצה להעיף חרדים
זאת המציאות העצובה
אנונימי
איך הוא נגד יהודים הוא פאקינג מתנחל אתם מדברים שטויות
אני הצבעתי ש"ס וכנראה שאצביע גם פעם הבאה ש"ס.
למה? כי הם תוקעים אצבע בעין של החילונים.
שואל השאלה:
^עכשיו פרנציפ אני אצביע ליברמן :)
אנונימי
זה יפה שהחילונים מתכנסים לתוך מפלגת מיעוט חילונית.
בקרוב המיעוט החברתי במדינה יהיו החילונים, אתם באמת צריכים מפלגת מיעוט.