9 תשובות
ההורים שלי מצביעים לפיד
שאלה שעולה פעם בחמש דקות
ולשאלתך אני לא מצביעה כי אני לא יכולה וגם כי כל המדינה הזאת בולש*ט אחד גדול
ולשאלתך אני לא מצביעה כי אני לא יכולה וגם כי כל המדינה הזאת בולש*ט אחד גדול
לא יכול להצביע, אם הייתי יכול הייתי שם פתק לבן או מפלגה שאני יודע שלא תעבור את אחוז החסימה. לא רוצה לקחת חלק בקרקס.
יש עתיד או המחנה הממלכתי
אנונימית
כרגע אני לא יכול להצביע, עוד חצי שנה יהיו עוד בחירות ואז אוכל להצביע, אבל לא אצביע כי איני רוצה להצביע.
מדינת ישראל אבודה, ולא בגלל ממשלתה אלא בגלל אנשיה. מדינה שרוב אנשיה מונעים מדת ושנאת זרים לא יכולה להתקיים זמן רב באופן תקני, והמצב הפוליטי אליו נקלעה המדינה הוא רק ההתחלה של תהליך ארוך של התפוררות איטית ומעייפת. מדינת ישראל תמשיך להתקיים כי עם ישראל ימשיך להתקיים, אבל זו תהיה מדינה שאף אדם שפוי לא ירצה לחיות בה. אני יכול להחליף את הממשלה אבל לא את העם, לכן הצבעה בבחירות היא אחד הדברים המיותרים שאני יכול לעשות ביום חופש.
מדינת ישראל אבודה, ולא בגלל ממשלתה אלא בגלל אנשיה. מדינה שרוב אנשיה מונעים מדת ושנאת זרים לא יכולה להתקיים זמן רב באופן תקני, והמצב הפוליטי אליו נקלעה המדינה הוא רק ההתחלה של תהליך ארוך של התפוררות איטית ומעייפת. מדינת ישראל תמשיך להתקיים כי עם ישראל ימשיך להתקיים, אבל זו תהיה מדינה שאף אדם שפוי לא ירצה לחיות בה. אני יכול להחליף את הממשלה אבל לא את העם, לכן הצבעה בבחירות היא אחד הדברים המיותרים שאני יכול לעשות ביום חופש.
ט אולי במובן מסויים יובילו לשינוי שיפור לטובה יעיפו אולי את מבקשי רעתנו ויחזקו את העם
ביבי או בן גביר:)
לפיד לא ראוי, למה לחלק שטח עצום חינם לנסראללה ?
ועוד עם הסכם דפוק לאללה ?
ועוד עם הסכם דפוק לאללה ?
מרצ
מפלגה חילונית, ליברלית, בעד זכויות להט"ב, שוויון, דו-קיום ושמירה על איכות הסביבה
מפלגה חילונית, ליברלית, בעד זכויות להט"ב, שוויון, דו-קיום ושמירה על איכות הסביבה
באותו הנושא: