4 תשובות
כע 40 שירים זה כלום
די נו מה זו השאלה הזאת
זה לא מוזר אולי תמצאי סגנון חדש שאולי תאהבי
ממש לא מוזר, יכול להיות שהשנה הזאת את קצת יותר עסוקה אז פחות יש לך זמן ביום
ו40 שירים ביום זה לא עד כדי כך קצת. ואם זה נחשב קצת אז אני לא יכול לדמיין כמה דקות שמעת שנה שעברה (הספוטיפיי או אפל מיוזיק שלך מפסידים כסף ממך)
לא, אני גם הייתי שומה מחא כל לילה ובדרך לכל מקום ועכשיו אי כבוי גזה מבחינת המוזיקה. זה לא אומר שהפסדתי לאהוב, סתם פחות שומע.