14 תשובות
לא תמיד בוחרים במי להתאהב, גם אני לא בחרתי להתאהב במי שהתאהבתי בו אבל אני חייה עם זה ומחכה שזה יעבור.
שואל השאלה:
אני מרגיש פספוס כי אני לא אראה אותה יותר
אנונימי
שואל השאלה:
ועוד היו לי מיליון הזדמנויות איתה
אנונימי
שואל השאלה:
זה חרא
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני עברתי לבית ספר איתה לשנה אחת ואז עזבתי אותו והיא נשארה שם
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי שהייתי תקוע עליה עכשיו אם אתה מבין למה אני מתכוון...
אבל כן קיצור אני מרגיש שממש השתנה לי כל כיוון המחשבה שהתאהבתי בה
אנונימי
שואל השאלה:
קבלי פרח
אנונימי
ואו אתה נחמד אבויה
אנונימית
שואל השאלה:
נחמד זה אני
אנונימי
פשי פשוט מרתק יפה יפה ומה קרה אז?
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי מה?
אנונימי
סיפור אהבה עצוב ביותר
אנונימית