11 תשובות
לא להשוות את עצמך לאחרות
שואל השאלה:
^^
עשית לי חשק לשניצל
אנונימית
ניתוח פלסטי
בשביל זה אני כאן
שואל השאלה:
מה הקשר ניתוח?
אנונימית
להבין שכל הבנות חושבות גם את זה עלייך. הדשא של השני תמיד ירוק יותר...
להיצמד לעצמך, יש לך אש פנימית שהיא רק שלך בצבע מאוד מיוחד שאין לאף אחד בעולם! תרגישי טוב שאת מיוחדת ואין עוד כמוך בעולם!

ותביני שלכולן יש ידיים רגליים ראש שיער, עשויים מאותו החומר, יש כאלה שאוהבים וכאלה שפחות.. לכל אדם! את, זה הכי טוב שיכול להיות!
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
חוץ מיזה, צריך להסתכל על המקור, למה את רוצה להיות הכי יפה? את לא צריכה לנסות להיות הכי משהו.. בטופ.. אץ צריכה להיות מי שאת, ומי שאת זה הכי טוב שיכול להיות! להקשיב לעצמך למה את אוהבת, לעשות דברים לפתח תחביבים ליקרוא ספרים לנגן על משהו, להתחבר לאנשים שנכונים אך ורק לך! לימצוא את בן הזוג שמתאים לך! שיראה בך כדבר היפה ביותר בעולם ויש מלא מלא כאלה! ואת צריכה גם להבין שלא כולם יתחברו למי שאת, אבל את נישארת את!
יש כאלה שאפילו יבזו את מי שאת, אלה חיידקים, אל תשימי לב אליהם, את נישארת מי שאת! יש כל כך הרבה אנשים שמתחברים למי שאת ולמראה שלך, אולי את אפילו לא יודעת מיזה, ואולי הן חושבות שאת כל כך יפה ומרגישות כמוך?

תנסי לחשוב על מה דומה בינכן! לא על מה שונה.. על מה דומה! ותיראי שזה מרגיש אחרת
אל תשווי את עצמך לאחרות. את יפה כמו שאת. תמיד אני אומרת לעצמי שאין לי איך לשנות את זה ואני לא אהיה מישהי אחרת וזה מה יש :)