10 תשובות
לא גרוע
לא גרוע
לא גרוע
מה אכפת לי, אם כבר האח הגדול זה מבית
אין לי אחים קטנים
למי אכפת מה הוא יעשה עם זה
לא גרוע בכלל
מה היא תעשה עם זה
לא גרוע.
תלוי מי מהאחים, אבל נראה לי שאני אחיה חחח