התחברות הרשמה

לדעתכם זה יהיה גרוע יותר?

קיץ הבא יהיה חם יותר בגלל ההתחממות הגלובלית זה אומר שלא נוכל לתפקד?

אני יודעת שיש זמן עד הקיץ אבל האביב עוד חודשיים זה סוג של חום מסויים
25 בדצמבר 2019, 19:11
מזג אווירחוםהתחממות גלובאליתהתחממות כדור הארץזיעה    
3 תשובות
עדיין לא ברמה של חוסר יכולת לתפקד אבל יהיה חם יותר לאט לאט כן
p
potate
מקווה שלא.
בָּר
יאפ
T
Think im crazy?!?
באותו הנושא:
יש לי תחושה שהפסטיגל יהיה בשנים הבאות יותר גרוע גם אתם חושבים ככה?
לדעתכם הדור של הילדים שלכם יהיה יותר גרוע ?
אתם חושבים שהדור של 3018 יהיה יותר גרוע מעכשיו או פחות גרוע?
מה לדעתכם יותר גרוע- שאדם חף מפשע ישב בכלא או שפושע יסתובב חופשי?
אתם חושבים שמתישהו בעתיד העולם יהיה יותר גרוע?
לדעתכם יש דבר גרוע יותר מחרדה חברתית?
מה יותר גרוע לדעתכם, הסמיילים פה בחברים לעט או הסמיילים של
מה לדעתכם יותר גרוע ממוות?
מה יותר גרוע לדעתכם- לא להכיר את הביטלס או לא להכיר את אריאנה גרנדה?
מה לדעתכם יותר גרוע להיות.. עיוור או חירש?
מה לדעתכם גרוע יותר אלימות מילולית או פיזית?