3 תשובות
וואלה האמת , לפי מה שכתבת את צריכה לדעת ולהבין שאם את מעריכה את עצמך ואת מי שאת את מזה לא אמורה להיות במקום כזה תסתכלי על זה בצורה כזו שאת אשכרה מתחננת ליחס
לצורך העניין
תדבר איתי =עוד מעט (פותח לייבים)
התגעגעתי אלייך= אה את עייפה תלכי לישון לילה טוב מנתק
אני צריכה אותך= הכל טוב ומחפף אותך
באלי שנצא או נעשה משהו= יוצא למסיבות
הכל נוגד את מה שאת צריכה ומה שאת רוצה
אתם כנראה לא באותו שלב בחיים אבל לדעתי את צריכה לעשות אחורה פנה ובזריז לפני שזה ייפגע בך זו דעתי בנושא
לצורך העניין
תדבר איתי =עוד מעט (פותח לייבים)
התגעגעתי אלייך= אה את עייפה תלכי לישון לילה טוב מנתק
אני צריכה אותך= הכל טוב ומחפף אותך
באלי שנצא או נעשה משהו= יוצא למסיבות
הכל נוגד את מה שאת צריכה ומה שאת רוצה
אתם כנראה לא באותו שלב בחיים אבל לדעתי את צריכה לעשות אחורה פנה ובזריז לפני שזה ייפגע בך זו דעתי בנושא
תדברי איתו על זה, תגידי שזה מפריע לך, שאת צריכה אותו
הוא אמור להיות שם בשבילך ואם אחרי שיחה ההתנהגות לא תשתנה עדיף לך בלעדיו
הוא אמור להיות שם בשבילך ואם אחרי שיחה ההתנהגות לא תשתנה עדיף לך בלעדיו
לפי איך שתיארת אותו הוא לא כזה מושלם אבל זה שלך. תגידי לו את מה שאמרת פה, יבין לא יבין זה שלו ותכיני את עצמך לתשובה שלו
אנונימית
באותו הנושא: