2 תשובות
וואו אחרי כל זה את עוד רוצה להמשיך בקשר ? הייתי שוקל במקומך. תגידי לו שאת לא מרגישה יחס מספיק לא מספיק מתעניין לא עושה דברים וזה בעייתי לנהל ככה קשר
אולי יש לו מישהי אחרת... לגבי לדבר איתו על זה, ברור שלדבר לא לכתוב. ולהגיד לו שאת מרגישה לפעמים שבתקופות קשות הוא לא שם בשבילך..ולפרט כמה שאת יכולה ולהשתדל לדבר ב"אני" ולא אתה