8 תשובות
חח, כי אמוג'י נשמע מגזים
אני כותבת לול
דיי שכחתי שאין אימוגים בסטיפס
שואל השאלה:
אבל כאילו למה דווקא? אני יודעת שיש כאלה שחושבים שאימוגי זה מוזר ומביך כזה
אנונימית
אימוג'י זה כמו ציניות כזה נגיד אני לא אשלח סתם ככה אימוג'ים, למשל אם אני אצחק על זה שאני אוהבת משהו אני אשים מלא סמיילי מאוהב בשביל הציוניות וכזה. דיי אותו דבר עם דברים מצחיקים
פשוט כותב חחח
סמיילי זה כאילו אמרו משהו שהוא יותר מצחיק וחחח זה פחות
חחח זה מייבש, אימוג'י מוסיף ציניות לצחוק וזה אומר שזה באמת מצחיק.
להלן מקרא אימוג'י:
סמיילי גולגולת - הרגת אותיי
סמיילי בוכה - אני בוכהה
סמיילי בוכה מחייך - אני בוכה אבל לא בוכה אבל בוכה
לא זוכרת איזה סמיילי שמתי פה - למה זה קיים
סמיילי עם לשון בחוץ משהו - נדירר