10 תשובות
שואל השאלה:
שבנים*
שבנים*
אנונימי
מצטרף לשאלה
מ ס נ נ י ם
בעיקר כל המשחקי אגו הילדותיים האלה מורידים את כל החשק לדבר עם אותו הבן אדם.
בעיקר כל המשחקי אגו הילדותיים האלה מורידים את כל החשק לדבר עם אותו הבן אדם.
כשהם מתכתבים-
שואלים יותר מדי שאלות כאילו זאת חקירה במשטרה.
כשהם מדברים-
שהם לא מסתכלים עליי אלא כזה מרחפים
שואלים יותר מדי שאלות כאילו זאת חקירה במשטרה.
כשהם מדברים-
שהם לא מסתכלים עליי אלא כזה מרחפים
לא מתחילים שיחה ולא מפתחים אותה יותר מידי (תאמינו לי שבנות מחכות שתשלחו להן הודעה), מסננים, לא אומרים את האמת, אם יש להם רגשות אז הם מסתירים את זה ולא אומרים (תבדקו עם החברים ויש מצב מאוד גדול שהבת מרגישה כמוכם), מתעלמים, מזלזלים בעצמם, מקללים המון, "יורדים" על הבת אבל הם לא באמת מתכוונים לזה (תפסיקו עם זה לא נעים למרות שאנחנו יודעות שזה לא בכוונה אמיתית), רבים מכות עם חברים- או בצחוק או באמיתי- זה לא מרשים אותנו, לא מביאים חיבוק כשיש קשר טוב וחזק :(, מייבשים
אתם צריכים להבין שיש בנים שיותר קשה להיפתח להם להיפתח לבנות אני לדוגמה אחד כזה
שהם משחקים משחקי אגו של קנאה, של סינון, במבטים אני יכולה להבין דווקא...
מסננים, מייבשים, לא מתחילים שיחה
אני שונאת שנגיד שנינו מחוברים ואנחנו מתכתבים ואני פתאום שולחת הודעה ואני רואה שהוא מחובר אבל הוא לא עונה
מסננים, מפחדים להתחיל שיחה, מתביישים יותר מדי ברמה מוגזמת, רוצים שאני יכתוב קודם, עונים יבש, מסתכלים ששלחתי הודעה ולא עונים, מדברים בחוצפה ומנסים להתנשות מעלי