5 תשובות
או שאפשר לעשות במספרה
שואל השאלה:
זה עדיין בקושי מחזיק (מניסיון) ואני רוצה לעשות לבד כי הדברים האלה עולים מלא כסף
זה עדיין בקושי מחזיק (מניסיון) ואני רוצה לעשות לבד כי הדברים האלה עולים מלא כסף
אנונימית
אני משתמשת בצבע של לה ריץ', המחיר בארץ די יקר והצבע דוהה אחרי 3-4 חפיפות,החומרים שם גורמים לשיער לא להיהרס.ושמעתי ששל סאקרה מחזיק למלא זמן אבל ממש הורס את השיער
directions
זה השם של החברה
זה השם של החברה
יש חברה שקניתי ממה לא ככ זוכרת איך קוראים לה..תכף אני יבדוק..כעיקרון כל חפיפה הצבע יורד ממש טיפה, ופעם בחודשיים כזה את צריכה לחדש את הצבע...(אם יש לך שיער כהה אז את צריכה לחמצן)
באותו הנושא: