2 תשובות
אם זה דרך הוצאה עצמית, זה דיי יקר ואגב לפי מה שאני יודעת לא משתלם בכלל להדפיס רק 300. ואם זה דרך הוצאה קיימת אז זה יהיה קל יותר כי יש בית דפוס, וקהל שמכיר את ההוצאה ואת הספרים שלה. אבל זה מאד תלוי כי לפעמים משתלם להוציא בהוצאה עצמית
משתנה בהתאם לתמחור של הוצאה/בית דפוס
ממליצה ליצור קשר מול בית דפוס ולברר על מחירים וכדומה כי זה יכול מאוד להשתנות ממקום למקום ובהתאם לקריטריונים שונים של ההדפסה
ממליצה ליצור קשר מול בית דפוס ולברר על מחירים וכדומה כי זה יכול מאוד להשתנות ממקום למקום ובהתאם לקריטריונים שונים של ההדפסה
באותו הנושא: