5 תשובות
יש נאצוס אם את לא מחשיבה את זה לחטיף
יש שוקולד
אם יףאחן תביאי אוכל מהבית
שואל השאלה:
אני אלרגית גם לאגוזים חחח כן אני יודעת שאני מייאשת
ואני אלרגית לתירס בגלל זה אין לי חטיפים
אנונימית
מסכנה אבל בטח יש חטיפים שאת לא אלרגית את יכולה לאכול אגוזים זה אחלה נשנוש
שואל השאלה:
אני אלרגית גם לרוב הגלידות (כולל טילון) וגם לנאצ'וס
אוף
אנונימית
שוקלד , טילון