9 תשובות
וואי אחות לדעתי מאה זה הכי גבוה, אבל אם אלו הציונים שלך סחטייןן
שואל השאלה:
אני מתכוונת למשוקלל, ותודה רבה❤
אני מתכוונת למשוקלל, ותודה רבה❤
אנונימית
שואל השאלה:
משוקלל זאת אומרת עם הבונוסים שמקבלים במקצוע מדעי, 5 יחידות וזה
משוקלל זאת אומרת עם הבונוסים שמקבלים במקצוע מדעי, 5 יחידות וזה
אנונימית
אני לא חושבת שאפשרי לקבל יותר ממאה כולל בבונוסים, אבל אם כן תיידעי אותיי
שואל השאלה:
חחח אני חושבת שכן, פשוט רציתי לדעת מה הכי גבוה כדי לדעת מתוך כמה קיבלתי 116
חחח אני חושבת שכן, פשוט רציתי לדעת מה הכי גבוה כדי לדעת מתוך כמה קיבלתי 116
אנונימית
116 זה ממוצע מרשים מאוד, תהיי גאה בעצמך :)
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
תודה רבה ❤
אנונימית
לי נגיד יש מנעד של 5 נקודות בין אוניברסיטאות שונות, כל אחד מחשב טיפה אחרת
שימי לב שבכל מוסד להשכלה גבוהה יש ממוצע ציונים אחר. אבל בהחלט חסכת לעצמך הרבה עבודה בפסיכומטרי (תלוי מה תרצי ללמוד כמובן בהמשך, אם בכלל)
באותו הנושא: