3 תשובות
כן זה כאילו קיבלת 40 אם לא עשית
שואל השאלה:
אבל אני זוכרת ששנה שעברה אמרו לנו שמשיבים את ה2 עם הציון הכי גבוה
אנונימית
לא יודע תשאלי את המורה
אולי יש מועד ב
אנונימי