3 תשובות
כן זה כאילו קיבלת 40 אם לא עשית
שואל השאלה:
אבל אני זוכרת ששנה שעברה אמרו לנו שמשיבים את ה2 עם הציון הכי גבוה
אבל אני זוכרת ששנה שעברה אמרו לנו שמשיבים את ה2 עם הציון הכי גבוה
אנונימית
לא יודע תשאלי את המורה
אולי יש מועד ב
אולי יש מועד ב
אנונימי
באותו הנושא: