התחברות
הרשמה
ללכת לתגבור אם לא הלכתי 3 ימים ברצף ומחר זה היום האחרון? או שלא שווה כבר
28 ביוני 2023, 23:53
עייפות
כיתה יא
חופש הגדול
תשובה אחת
כן תלכי לפחות תדעי את החומר שילמדו מחר
.
.תותית
באותו הנושא:
יש לי תגבור מחר (עולה לכיתה י, התגבור חובה), ללכת?
ללכת לתגבור אם לא הלכתי 3 ימים ברצף ומחר זה היום האחרון? או שלא שווה כבר
כדאי לי ללכת לים במקום לתגבור מחר בבית ספר?
כדאי לי ללכת לתגבור במתמטיקה ב7:40?
יש לי תגבור ואני צריכה לקום בשבע בבוקר ללכת לתגבור?
יש לנו תגבור ביום ראשון באנגלית בשעה 15:30 עד 17:00 כדאי ללכת לתגבור?
ישנתי 4 שעות ללכת לתגבור?
ללכת לתגבור במתמטיקה יש מבחן בשבוע הבא אבל צפוי לרדת ניראלי גשם כמו היום
ללכת לתגבור מחר או להישאר בבית לישון?
אני לא יודעת אם ללכת לתגבור או לא
יש מחר תגבורים במתמטיקה אבל אני לא מרגישה טוב כבר כמה ימים ללכת או לא?