4 תשובות
תלוי עד כמה עמוק
צלקות עמוקות לרוב לא יורדות
אלא אם עושים לייזר
אני לא עושה את זה אבל תלוי כמה עמוק הם עשו את זה בפעם הספציפית הזאת ואנשים שונים חותכים על חפצים שונים אז תלוי גם בחפץ החד שהם השתמשו בו אבל בדרך כלל זה כן נשאר אבל יורד קצת עם הזמן
כאילו בכללי אם חותכים לפגיע ממש ןזה עמוק מספיק יכול להשאיר סימן קטן , בהתחלה זה מתנפח ובולט אבל יורד אחרי יומיים, בכללי לגבי חתכים עמוקיל יותר זה כבר אני לא מבין