8 תשובות
כשפגעתי בעצמי, כן.
לא..
זה עצוב לי שעוד אנשים עוברים את זה
זה עצוב לי שעוד אנשים עוברים את זה
אנונימית
כן זה מספק אותי
ממש לא זה גורם לי להרגיש כל כך גרוע (אני כבר לא ממש פוגעת בעצמי)
שואל השאלה:
מה את רצינית?
מה את רצינית?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה נשמע לך נורמלי לעשות את זה?
כאילו אתם עושות תחרות מי פגעה יותר בעצמה?? רציני זה לא צחוק ואם זה אמיתי אתן צריכות עזרה דחוף
כן אבל זה נשמע לך נורמלי לעשות את זה?
כאילו אתם עושות תחרות מי פגעה יותר בעצמה?? רציני זה לא צחוק ואם זה אמיתי אתן צריכות עזרה דחוף
אנונימית
כן
אנונימית
וואו כן
באותו הנושא: