4 תשובות
לא, רק אם הוספת נקודות ולא ציינת אותם. אבל את לא צריכה לסרטט את הסרטוט
^רצוי כן. לא מוריד נקודות אבל.
אם הוספת נק o נגיד ולא ציירת אותה יורידו אם לא אז לא. אני במועד א גם לא סרטטתי ולא הורעדו לי כלום על זה
אני גם לא שרטטתי