3 תשובות
לא חושב
בעיקר אם אתה על ידני
בעיקר אם אתה על ידני
לא יפסלו, אבל תעשה את זה בעיקר בעצירות ולא תוך כדי נסיעה ולעשות את זה בזריזות והכל בסדר.
תעשה את זה עם הרגל.
באותו הנושא: