7 תשובות
תלוי עד כמה אחוקה את
שואל השאלה:
זה בערך חתי שעה נסיעה אהל יד גם פקקים
אנונימית
כן בדבע וחצי
כן כדאי
כן בהצלחה
אנונימית
כן, כל עוד הלשכה פתוחה יכניסו אותך, וזה דווקא לטובה שאת מקדימה, תמצאי משם יותר מהר.