6 תשובות
כן, כל הלסת שלי על הצד ועין אחת יותר קטנה מהשנייה אמלה
אנונימית
אף אחד לא סימטרי, אולי יש כאלו שהם יותר אבל זה בסדר לגמרי גם אם לא, אנחנו בני אדם אחרי הכל.
אני סימטרית מאוד טפו טפו
אנונימית
בפנים אני סימטרי, אז לא
בגוף אני לא סימטרי, יד ימין טיפה יותר גדולה, כנל לרגל ימין
בגוף אני לא סימטרי, יד ימין טיפה יותר גדולה, כנל לרגל ימין
אף אחד לא סימטרי לחלוטין זה נורמלי
אף אחד לא סימטרי ב100%
אנונימית
באותו הנושא: