תשובה אחת
אין קשר בין שני הדברים.
הסיבה שגברים נולדים יותר בריאים איפה שיש זכויות לנשים היא שאותן המדינות שיש בהן זכויות לנשים הן משמעותית יותר מפותחות ממדינות שבהן אין.
אם ניקח למשל את סעודיה ואיסלנד, הרי ברור שאיסלנד מפותחת בהרבה...
מדינות מפותחות לרוב מקנות יותר זכויות לנשים, בשל הערך של שיווין, פלורליזם וכו.
הסיבה שגברים נולדים יותר בריאים איפה שיש זכויות לנשים היא שאותן המדינות שיש בהן זכויות לנשים הן משמעותית יותר מפותחות ממדינות שבהן אין.
אם ניקח למשל את סעודיה ואיסלנד, הרי ברור שאיסלנד מפותחת בהרבה...
מדינות מפותחות לרוב מקנות יותר זכויות לנשים, בשל הערך של שיווין, פלורליזם וכו.
באותו הנושא: