12 תשובות
כן לגמרי
מהמם.
כן
ברור
אנונימי
אני 15 ו1.70 ואין יפה כזה
איך אתן כאלה גבוהותת
כן זה יפה
כן זה יפה
שואל השאלה:
אבל כל נבנים אומרים שהם נמשכים לנמןכות ביי
אבל כל נבנים אומרים שהם נמשכים לנמןכות ביי
אנונימית
^לא נכון
חד משמעית
כןכן
מושלמתת
באותו הנושא: