הוא ממש מצא חן בעיני ואני בעיניו נראלי אבל זה נגמר בלצחוק ממבוכה כשאנחנו מדברים וכאילו זה מבאסמה לעשות?
אני אסביר, אני ממש מחבבת אותו לא יודעת למה, וכשאני אומרת לו משהו הוא ממש ממש צוחק ממבוכה ומרגידה לי שהוא טיפה מחבב אותי גם אבל זה נגמר בזה, כאילו אני לא יכולה לדמיין שמשהו יקרה כי אין לנו דברים במשותף ואנחנו בשלב שונה בחיים וגם כאילו מוזר לחשוב על זה ככה אבל זה מבאס כי הוא ממש גורם לי לפרפרים