התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לעלות לאוטובוס של קווים אני יכול לעלות עם רב קו ?
26 ביוני 2023, 13:42
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
נסיעה
קווים
4 תשובות
כן
מ
מתולתל בכיר
כן כל אוטובוס
A
AreRoei
כל אוטובוס זה עם רו קו נראה לי
n
nonsensee
כן.
א
אָן
באותו הנושא:
כשאתם רוצים לעלות לאוטובוס, אתם מסמנים לנהג עם היד שיעצור או שאתם מתביישים?
זה גזעני שאני לא רוצה לעלות לאוטובוס של חברה ערבית?
אני יכולה לעלות לאוטובוס עם כלב שלי?
לי אסור לעלות ברד (המשקה) לאוטובוס אתם חושבים שהנהגים יסכימו לביבי לעלות ברד לאוטובוס?
אם אני עולה על אוטובוס במרכז ומשלם אני יכול לעלות על אוטובוס אחר ולא לשלם?
ביום הבחירות אני יכולה פשוט לעלות לאוטובוס בלי להעביר רב קו?
אם אני רוצה לעלות על אוטובוס ואין לי רב קו אני לא יכולה לשלם בכסף רגיל?
אם אני רוצה להגיע באוטובוס ממקום מסוים לכתובת מסוימת איפה בודקים על איזה אוטובוס צריך לעלות?
עיוור יכול לעלות עם כלב נחייה לאוטובוס?
אם אין לי רב קו איך אני יכולה לעלות לאוטובוס/ למרכזית?
אני יכולה לעלות לאוטובוס עם רב קו לא שלי?