7 תשובות
לא, גם אני לא הייתי עולב
כן
זה די גזעני
לא גזעני בכלל יש לך כול סיבה לפחד.
תלוי אם זה נובע מתחושת עליונות או פחד- כי פחד זה יכול להיות רגש מוטעה אבל אנושי ואי אפשר לשפוט את מי שמפחד.
^^ כי עושה מיתאנו ילדי כאפות אסור לפחד מהם כי אז ננשק להם את הרגליים רגע..
בגלל שהיא ערביה אז לא להלות
תחליטי אם את חברה או לא חברה אני מתחיל להתאמן אם חברים שלי אז שהראה תוצאות אז אלך לאזורים ערביים בכוונה להראות להם מי בעל הבית
תחליטי אם את חברה או לא חברה אני מתחיל להתאמן אם חברים שלי אז שהראה תוצאות אז אלך לאזורים ערביים בכוונה להראות להם מי בעל הבית
באותו הנושא: