9 תשובות
תשתף אותה בזה היא תעשה מה שתעשה
אבל היא צריכה לדעת ולא להיות באשליה שהכל בסדר בזוגיות
אבל היא צריכה לדעת ולא להיות באשליה שהכל בסדר בזוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה פוגע ברמות. וזו לא הכוונה שלי אני לא רוצה לפגוע בה.
אבל זה פוגע ברמות. וזו לא הכוונה שלי אני לא רוצה לפגוע בה.
אנונימי
שואל השאלה:
אלף פעם ניסיתי לסגור עניינים עם האקסית. טוב זה לא עשה לא לי ולא לה אז החלטתי לחתוך את זה לגמרי אחת ולתמיד. ולא הרגשתי רע עם זה
רק קצת געגוע בהתחלה כי נפרדנו וחזרנו אלף פעם ובפעם האחרונה שנפרדנו חזרנו לקשר חודשיים אחרי ובערך חודש שהיינו מדברים ונפגשנו שלוש פעמים החלטתי לחתוך את הקשר הזה לגמרי. אין פה משהו לא פתור אין מצב
אלף פעם ניסיתי לסגור עניינים עם האקסית. טוב זה לא עשה לא לי ולא לה אז החלטתי לחתוך את זה לגמרי אחת ולתמיד. ולא הרגשתי רע עם זה
רק קצת געגוע בהתחלה כי נפרדנו וחזרנו אלף פעם ובפעם האחרונה שנפרדנו חזרנו לקשר חודשיים אחרי ובערך חודש שהיינו מדברים ונפגשנו שלוש פעמים החלטתי לחתוך את הקשר הזה לגמרי. אין פה משהו לא פתור אין מצב
אנונימי
כמה זמן אחריי שנפרדתם היית בזוגיות עם החדשה?
שואל השאלה:
בהתחלה זה היה שאני הייתי מנסה להתקרב אליה וחלומות רטובים גם שנגמרו בזה שהיא פשוט הולכת. אחר-כך זה הפסיק ועכשיו זה חלומות שהיא כאילו רודפת אחריי ואני פורק לה את כל מה שאני מרגיש כלפיה שזה אהבה ואכזבה ושאני שונא אותה ומת שהיא תעזוב אותי כבר אבל בפנים זה כואב
בהתחלה זה היה שאני הייתי מנסה להתקרב אליה וחלומות רטובים גם שנגמרו בזה שהיא פשוט הולכת. אחר-כך זה הפסיק ועכשיו זה חלומות שהיא כאילו רודפת אחריי ואני פורק לה את כל מה שאני מרגיש כלפיה שזה אהבה ואכזבה ושאני שונא אותה ומת שהיא תעזוב אותי כבר אבל בפנים זה כואב
אנונימי
שואל השאלה:
בערך חמישה חודשים.
בערך חמישה חודשים.
אנונימי
טעות של טירונים חמש חודש זה כלום
תשחרר מהחדשה לא מגיע לה את זה
תשחרר מהחדשה לא מגיע לה את זה
שואל השאלה:
דאמ.
דאמ.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכן.
תודה לכן.
אנונימי
באותו הנושא: