7 תשובות
עדיף שלא זה עולם קשוח
אנונימי
בלי תמונה אין אמונה
אנונימי
זה חרא תעשייה, אני לא ממליץ אבל אם את רוצה בזה לכי על זה
לא כדאי לך גם ממני ביקשו הרבה ואני אומרת לך שזה לא שווה בגיל כזה
אין תמונה אין אמונה
לא משנה מישהו כבר כתב את זה
זה עולם קשוח, במיוחד בגיל הזה
אם את הולכת על זה תלכי עם ההורים כדי שאף אחד לא יחרטט וינצל אותך
לא הייתי ממליצה שמעתי הרצאה (סוג של..) של איזה מישהי שהייתה פעם דוגמנית והיא אמרה שפשוט כביכול עקבו אחרי כל מה שנכמס לה לפה וצריך לשמור על משקל מסויים לדעתי סתם חרטא תעשי מדהו שאת באמת אוהבת וייתן לך סיפוק אמיתי ותרגישי משמעות בעשייה שלך אבל מה שנראה לך..