8 תשובות
כן אבל לא
למה לא
כןן, לכי על זה
אם יש לך אפשרות אז למה לא
לא, זה עולם מאוד קשה ותחרותי, במיוחד לילדה בגילך
כןן
אני חושבת שזה גיל כזה שגם אם יציעו לך דברים את תתחרטי עליהם כשתהיי גדולה, תתחילי את זה בעוד כמה שנים.
אני בטוחה שכשאן בי למשל תגדל היא פשוט תשנא את מה שהיא עשתה בגיל 12
אני בטוחה שכשאן בי למשל תגדל היא פשוט תשנא את מה שהיא עשתה בגיל 12
אם זה החלום שלך והכל אז תלכי על זה,
אבל.
אם היית הבת שלי או אחותי הקטנה, הייתי אומרת לך שיש בעולם הזה הרבה מאוד סכנות, שלא לוקחים דוגמנית רק כי היא "יפה ורזה" , יש הרבה סיפורי אנורקסיות מאחורי זה ובנות שדימוי הגוף שלהן נהרס, יש כאלה כמו הבת של יהודית תבורי שנהרס להן החיים בגלל זה. יש הרבה הטרדות מיניות... (לא שאין במקומות אחרים אבל שמעתי הרבה סיפורים) פשוט אם את הולכת על זה, לכי עם ההורים שלך בליווי צמוד, את לא נותנת לאף אחד להוריד אותך ואם מבקשים ממך "להוריד 2-3 קילו ואת מושלמת" את לא הולכת על זה. את לא תהיי מושלמת אם תורידי 2-3 קילו ואת לא תרדי סתם בשביל שיהיה למישהו קטנוני אחר מושלם (אגב, מניסיון, אין באמת הבדל של 2 קילו במשקל).
ואם את הולכת לדגמן אז לחברה אמינה שמייצגת ערכים ותכבד אותך, ואם את מהססת הם יכבדו את זה. ואת לא הולכת לדגמן בלי ליווי מבוגר.
אבל.
אם היית הבת שלי או אחותי הקטנה, הייתי אומרת לך שיש בעולם הזה הרבה מאוד סכנות, שלא לוקחים דוגמנית רק כי היא "יפה ורזה" , יש הרבה סיפורי אנורקסיות מאחורי זה ובנות שדימוי הגוף שלהן נהרס, יש כאלה כמו הבת של יהודית תבורי שנהרס להן החיים בגלל זה. יש הרבה הטרדות מיניות... (לא שאין במקומות אחרים אבל שמעתי הרבה סיפורים) פשוט אם את הולכת על זה, לכי עם ההורים שלך בליווי צמוד, את לא נותנת לאף אחד להוריד אותך ואם מבקשים ממך "להוריד 2-3 קילו ואת מושלמת" את לא הולכת על זה. את לא תהיי מושלמת אם תורידי 2-3 קילו ואת לא תרדי סתם בשביל שיהיה למישהו קטנוני אחר מושלם (אגב, מניסיון, אין באמת הבדל של 2 קילו במשקל).
ואם את הולכת לדגמן אז לחברה אמינה שמייצגת ערכים ותכבד אותך, ואם את מהססת הם יכבדו את זה. ואת לא הולכת לדגמן בלי ליווי מבוגר.