22 תשובות
נוראי ואני אישית בחיים לא יעשה את זה למרות שיש בנות שאוהבות את זה
אני יותר אוהב להביא פרח ולשאול לשלומה
כאילו את מתכוונת בכללי או בסיטואציה מסוימת?
אנונימי
אני מניח שמי שעושה את זה אוהב את השליטה.
רוב הבנים לא עושים את זה
אנונימי
א. יש נשים שאוהבות את זה ורוצות את זה מהבן זוג שלהן.
ב. להגיד "בנים" זה טיפה מכליל, רוב הבנים שאני הכרתי בכל אופן מדברים לאישה כמו שצריך, קצת חבל להכליל את כל הבנים.
ג. יש גם בנות שמדברןת בחוסר כבוד.
ד. זה גם די עיניין של אופי ואולי באיזשהו מקום של חינוך.
לא יודע מה זה עושה לבנים המוזרים האלה, אני בחיים לא יעשה דבר כזה נוראי (אני 2 מטר)
אנונימי
עוד לא ניסיתי אבל בגלל שאף פעם בנות לא מכבדות אותי אני אוליי יתחיל
חומוס ציפס סלט (יורידו לי על זה נקודות)
כלום כי אני לא
אני נותן כבוד למי שנותן לי כבוד
זה נותן להם להרגיש כוח ושליטה, יש בנות שאוהבות את זה ויש כאלה שפחות
אני לא יכול לדבר לאף אחת בחוסר כבוד כי אף אחת לא מתייחסת אליי בכלל... חח...
אני אחזור אליך כשאני אתחיל לדבר עם נשים (אני לא אחזור)
זה מצער, אני משתדל לדבר אל אחרים בכבוד.
מקסים טוב בלב




כלום זה לא עושה כלום.
אנונימית
שמישהו יעיז לדבר אלי בחוסר כבוד....
אם בנות אוהבות לעשות לי את זה למה שאני לא יתחיל לאהוב לעשות את זה
אני לא עושה את זה אז לא יודע
חושבים שזה יעשה להם רושם טוב ושיאהבו אותם כי הם מושפעים
לא משהו מיוחד כמעט - כלום, אך לפעמים. זה רצוי לחינוך. ולהצביע על העמדה שלי.
במיטה זה מושך אותנו
אנונימית
בכללי סתם? לא יודעת אם יש כאלה שאוהבות את זה..
אבל באקט מיני אני בטוחה שזה עושה את זה למלא
אנונימית