9 תשובות
בכיינים פה
ממתי זה אסור, לא רואה שאוכפים את זה פה
כי הם בכיינים
ממתי זה אסור חח?
אפשר לחלוק. לא לבזות או לא לחלוק כבוד. לכל אדם באשר הוא. (כולל בנט ה...
כי צריך לכבד אנשים לא משנה כמה הם עיצבנו אותך, אני יודעת זה קשה.
אבל בכללי בחיים האמיתיים צריך לענות בכבוד ולא להיות מגעיל סתם ככה
אבל בכללי בחיים האמיתיים צריך לענות בכבוד ולא להיות מגעיל סתם ככה
יש לא להסכים עם בן אדם אבל אסור לענות בכבוד באופןו כללי לא רק בסטיפס פשוט חוסר כבוד זה התנהגות לא מתאימה ולא נאותה לאף אחד (מה גם שזה גם להיות עבריין מקלדת
אתה רוצה להתנהג כמו ילד קקה בהצלחה, אף אחד לא אוסר עליך בסופו של דבר תסיים לבד.
בכללי אל תדבר בחוסר כבוד לאנשים. זה לא יפה ולא נעים. תעשה את זה רק אם הבן אדם לא מכבד אותך/עשה לך משהו רע
באותו הנושא: