התחברות הרשמה

למה אתם עדיין לא הלכתם לישון חוץ מזה שעכשיו חופש גדול?

24 ביוני 2023, 23:49
לילה טוב0.0לילהחופש הגדול    
4 תשובות
כי אני לא הולכת לישון ברגיל בשעות כאלו
trangely$
כי ראיתי אנימה
$
$yunoxbell$
כי אני חוקרת את החלל באינטרנט
ה
האסטרונומית שלכם כאן:)
עשיתי אימון פטתי עדיין לשקר לעצמי שאני בכושר
ש
שירז_כהן
באותו הנושא:
לא הלכתם לישון עדיין או שקמתם מוקדם?
קמתם מוקדם או עדיין לא הלכתם לישון?
קמתם עכשו או עדיין לא הלכתם לישון?
קמתם עכשו או עדיין לא הלכתם לישון?
מי שזוכר מתי הלכתם לישון שהייתם בערך כיתה ו בחופש הגדול וגם
אתם ערים כי התעוררתם עכשיו או כי עדיין לא הלכתם לישון?
מי שקורא את זה עדיין לא הלכתם לישון או התעוררתם כבר?
אתם ערים כי קמתם או כי עדיין לא הלכתם לישון?
למה אתם ערים עכשיו ועדיין לא הלכתם לישון?
לא הבנתי אתם עדיין לא הלכתם לישון או שקמתם?
אתם ערים כי אתם צריכים להתעורר או כי עדיין לא הלכתם לישון?