12 תשובות
קמתי
ואיזה כיף לך
ואיזה כיף לך
קמתי:)
אני ערה כי העירו אותי
קמתי
קמתי
העירו אותי ולא הצלחתי להירדם שוב
לא ישנתי בכלל.
קמתי
מזה בטח קמתי
גם בשעה כזאתי
גם בשעה כזאתי
אני ער כי אני לא אוהב לישון
ולא ישנתי כל הלילה
ולא ישנתי כל הלילה
אנונימי
לא הלכתי עכשיו אני מנסה
לא ישנתי עדיין
אני מנסה להישאר ערה עד שמונה בערב ואז לסדר את השעות שינה שלי
אני מנסה להישאר ערה עד שמונה בערב ואז לסדר את השעות שינה שלי
באותו הנושא: