12 תשובות
קמתי
ואיזה כיף לך
קמתי:)
אני ערה כי העירו אותי
קמתי
העירו אותי ולא הצלחתי להירדם שוב
לא ישנתי בכלל.
מזה בטח קמתי
גם בשעה כזאתי
אני ער כי אני לא אוהב לישון
ולא ישנתי כל הלילה
אנונימי
לא הלכתי עכשיו אני מנסה
לא ישנתי עדיין
אני מנסה להישאר ערה עד שמונה בערב ואז לסדר את השעות שינה שלי