2 תשובות
למה זה מלחיץ?דווקא כיףףף
אממ
אפשר לטייל
להיפגש
ללכת לים או בריכה
לצאת עם חברות/חברים
ברכות
ים
לישון
למצוא חבר ככה לימים יותר כיפים שלא תחשבי ככה
מסעדות