התחברות הרשמה

איזה סוג בנייה הכי מומלץ? פוליגל גל בנייה ותבניות או טיפס גל?

24 ביוני 2023, 18:26
ציפורנייםבניית ציפורנייםמניקורבנייהקוסמטיקה    
2 תשובות
טיפסים תמיד הכי עדיף ככה יש פחות סיכויים לשבירות
ש
שפנה
שואל השאלה:
^^^ אני בונה עם פוליגל אבל כל פעם שאני עושה בנייה איתו הציפורן נשברת
צ
צוצונת
באותו הנושא:
מה יותר מומלץ לעשות בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
בנות בקשר לבנייה מה יותר מומלץ בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
איזה בנייה יותר טובה ויותר מחזירה? אקריל או פוליגל?
איך מורדים בנייה ציפורנים מחומר פוליגל?
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
בנייה זה עם פוליגל או הציפורניים מפלסטיק האלו?
באיזה גיל לפי דעתכם מומלץ לעשות בנייה ולק ג'ל?
בנות שעשו בניית ציפורניים, עשיתן בנייה באקריל או בנייה בג'ל?
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל