2 תשובות
טיפסים תמיד הכי עדיף ככה יש פחות סיכויים לשבירות
שואל השאלה:
^^^ אני בונה עם פוליגל אבל כל פעם שאני עושה בנייה איתו הציפורן נשברת
^^^ אני בונה עם פוליגל אבל כל פעם שאני עושה בנייה איתו הציפורן נשברת
באותו הנושא: