4 תשובות
הטכנולוגיה של הביולוגיה
מגמה
זה תכלס ביולוגיה רק שנכנסים יותר לעומקים של זה, ביולוגיה זה יותר שטחי זה יותר יסודי, ממש לומדים על מבנים של יצורים וגנטיקה לעומק, עושים מלא מעבדות
ביוטכנולוגיה היא טכנולוגיה המנצלת מערכות ביולוגיות, אורגניזמים חיים או חלקים מאורגניזמים חיים על מנת לפתח או ליצור מוצרים שונים, כגון: חלבונים טיפוליים, חיסונים ותרופות אחרות באמצעות הנדסה גנטית.
כמו ביולוגיה רק מורחב
אנונימי
באותו הנושא: