8 תשובות
ביוטוכנולוגיה וכימיה
שואל השאלה:
למה?
למה?
וואי ןןאי בחירה קשה אבל אני הייתי הולך לכימיה בתור אחד שמרחיב גם כימיה וגם ביולוגיה זה מאוד ממולץ
ביוטכנולגיה וכימיה בגלל שהשילוב יותר מתאים
אצלי ביוטכנולוגיה בא עם ביולוגיה ביחד, כי ביולוגיה זה בסיס בשביל ביוטכנולוגיה
אני בביוטק וביו ומתחרטת על זה אל תלכי בשום פנים ואופן לביו!
ביוטכנולוגיה וכימיה, מעורב בביוטכנולוגיה הרבה כימיה ואנחנו למדנו במסגרת זה גם ביוכימיה ובאופן כללי ברגע שאתה רואה דברים ממספר נקודות מבט שונות זה גורם לך להבנה עמוקה יותר של הנושא והדבר.
עוד סיבה להרחיב דווקא כימיה היא שדי לומדים בביוטכנוגליה את מה שלומדים במה שמרחיבים אצל ביולוגיה רק ברמה יותר גבוהה.
יתרה מכך ביולוגיה מבוססת על כימיה שמבוססת על פיזיקה שמבוססת על מתמטיקה כך ששוב זה מחזק את הטיעון הראשוני שלי.
בכל מקרה בהצלחה בשתי הדרכים ובאחת שתיבחר.
עוד סיבה להרחיב דווקא כימיה היא שדי לומדים בביוטכנוגליה את מה שלומדים במה שמרחיבים אצל ביולוגיה רק ברמה יותר גבוהה.
יתרה מכך ביולוגיה מבוססת על כימיה שמבוססת על פיזיקה שמבוססת על מתמטיקה כך ששוב זה מחזק את הטיעון הראשוני שלי.
בכל מקרה בהצלחה בשתי הדרכים ובאחת שתיבחר.
ביולוגיה
באותו הנושא: