4 תשובות
לכו תשבו באיזה מקום נחמד אפשר איזה פארק יפה
ויש גם איזה מקום יפה בנגב משהו עם ורדים אדומים
^^ מתקן קוראים למקום צפון אדום
שואל השאלה:
חשבתי אולי על פוד טראק של בוקר או איזה יקב חמוד אבל אני לא מכירה :/
יש מקום שמישהו מכיר וממליץ?
וואו יש הרבה הבאסה שאני לא זוכר את השם שלהם
אבל אם אתם רוצים מקום נחמד ( לא הכי רומנטי אבל נחמד) יש את החווה של סאם זה נחמד