4 תשובות
פיקניק זה מושלם בתנאי שיש מזג אוויר נורמלי
לא בים ישר זה מוקדם מדי
סרט או מסעדה
סרט או מסעדה
דבר על פוליטיקה, מצב ביטחוני ומזג אוויר
ארוחת בוקר בים
באותו הנושא: